facebook_noscript

Témáink


FeltöltötteAdmin/Feltöltés ideje: 2019-05-17
A Facebook-hirdetések legfőbb előnyei

A Facebook-hirdetések legfőbb előnyei

Hirdetéstípusok

Lájkgyűjtő: széleskörűen alkalmazható hirdetési forma, mellyel a felhasználókat közvetlenül céges Facebook-profiljára terelheti. Minél több lájkot szerez, annál több emberhez juthat el.

Forgalomgeneráló: weboldalra, vagy mobilos alkalmazásra mutató promóció, amely hasznos információkat tartalmaz, és felkelti az érdeklődést szolgáltatásai, termékei iránt.

Érdeklődő keresés: növelheti a céges hírlevélre feliratkozók számát, használható információkat szerezhet ügyfeleiről (pl. e-mail cím, telefonszám, érdeklődési kör).

Katalógus/dinamikus remarketing: webáruházak számára célravezető hirdetéstípus, mely az érdeklődési kör és a böngészési szokások alapján ajánl válogatott termékeket.

Remarketing: könnyedén elérheti weboldalán járt látogatóit, a vásárlási fázis előtt álló érdeklődőket ezekkel a hirdetésekkel. Emlékeztetheti őket vásárlási szándékukra.

Videó: célja a forgalomnövelés, vagy maga a reklám. A videó végén elhelyezett linkkel webshopjába irányíthatja potenciális vásárlóit, képet kaphat érdeklődésük mértékéről (megtekintés időtartama, átkattintási arány, stb.).

Esemény: rendeltetése a visszajelzés-figyelés. Nyomon követheti, hányan érdeklődtek céges rendezvénye iránt, hányan jelezték részvételi szándékukat, valamint hogy ténylegesen hányan jelentek meg a helyszínen.

Alkalmazás-telepítésekre felhívó: rámutathat a saját fejlesztésű applikáció előnyeire (könnyű kezelhetőség, egyszerű vásárlás, kuponok, stb.), és annak telepítésére ösztönözhet.

Márkaismertség növelő: szerepe nem a direkt értékesítés, csupán a jelenlét megerősítése, a köztudatba való beépülés, mellyel egyúttal mérhető a hirdetés népszerűsége (megtekintők száma és időtartama, reakciók) is.



Minőségi mutató az Adwordsben

Minőségi mutató az Adwordsben

A minőségi mutató az Adword hirdetések, kulcsszavak és céloldalak minőségére vonatkozó becslés. A jobb minőségű hirdetésekkel alacsonyabb árak és jobb hirdetéspozíciók érhetők el.

Elolvasom


Az adaptív keresési hirdetések (béta)

Az adaptív keresési hirdetések (béta)

Az adaptív keresési hirdetésekkel egy jó adwords ügynökség olyan online reklámot hozhat létre, amelyek az ügyfelekhez igazodva több és relevánsabb szöveget jelenít meg.

Elolvasom


Hogyan készítünk weboldalt?

Hogyan készítünk weboldalt?

Segítünk, elmondjuk, megmagyarázzuk. Összeállítjuk a honlap struktúráját, felépítjük a menürendszert, megtervezzük a navigációt. Ez nem annyira egyszerű feladat, mint elsőre tűnik.

Elolvasom




Iratkozzon fel a hírlevelünkre!




© Copyright 2018 Topseller - Minden jog fenntartva

További hasznos weboldalak:

Topseller.hu

Adwords Kampány Ügynökség

Lélekmátrix.hu

Trendkatalógus.hu