facebook_noscript

Témáink


FeltöltötteAdmin/Feltöltés ideje: 2019-07-18
Google Adwords árak

Google Adwords árak

Google Adwords árak

 

„Mennyibe kerülnek a Google Hirdetések?”

Ez egy ésszerű kérdés, és az, amit folyamatosan hallunk, főleg az újonnan érkezőktől. Végtére is, a PPC új tagjai valószínűleg a leginkább érdekeltek abban, hogy mennyi kiadással kell számolniuk, hogy hirdessenek a Google-on, és hogy megengedhetik-e maguknak!

Sajnos nincs könnyű, „mindenkinek ugyanaz” válasz. A leggyakoribb (és rettenetes) válasz: „Ez attól függ.”

A Google Adwords árak több változótól függenek. Ebben a bejegyzésben  áttekintjük a Google Adwords árak változásait, és okait.

A Google Adwords árak kattintásonként (vagy CPC) alakulnak, ami azt jelenti, hogy a hirdetők akkor fizetnek, amikor a felhasználók rákattintanak hirdetéseikre. A CPC-k általában 20 Ft és +500 Ft között mozognak. A hirdetők maximális napi költségkeretet állítanak be a kattintások korlátozására. A kisvállalkozásoknak a  Google Adwords hirdetés havonta átlagosan körülbelül 142 500-855 000 Ft között ingadoznak.

Google kattintásonkénti költségbecslések

Az átlagos kattintásonkénti költség a Google hirdetésekkel 20 és 100 forint között van. A CPC-k azonban nagymértékben eltérőek lehetnek, pár forinttól akár 14 000 Ft feletti összeget is elérhet. Speciális CPC-becslések esetén használd a Google Kulcsszótervezőt és a Bid Simulatort. Ezek segítenek megbecsülni, hogy mennyi lesz a kattintásonkénti költséged, valamint a keresési mennyiség adatai, így hasznos betekintést nyújtanak a lehetséges PPC hirdetési teljesítményhez.

Az iparági átlagos költségek és referenciaértékek

Az iparági átlagok és referenciaértékek megkereséséhez a Wordstream-et néztük át, amely több,  mint 2 000 Google kattintásonkénti számláról származó adatokat állít össze. Ezek az adatok felhasználhatók arra, hogy jobban megbecsülhessük a Google Adwords árakat és a hirdetések költségeit az iparágon belüli költségek és referenciaértékek alapján.

A Google Kulcsszótervező eszköz egy egyszerű módja annak, hogy megtaláld az általad kiválasztott kulcsszavakra vonatkozó átlagos ajánlatokat. Az eszköz a keresési kört kulcsszó szerint is megmutatja, hogy lásd, milyen népszerű ez a kulcsszó.

Átlagos kattintásonkénti költség

A Wordstream által szolgáltatott Google-hálózat átlagos CPC-je 50 Ft. A Wordstream CPC-k gyakran 30–100 forintnál alacsonyabbak, mint a Google által javasolt ajánlatok, mivel a legtöbb vállalkozás valóban nagyon specifikus keresési kifejezéseket használ, így kevesebb versenytárs van, és így alacsonyabb a CPC.

Fontos megjegyezni, hogy a Google Adwords árak nagyban függhetnek attól a helytől, ahol a hirdetés megjelenik. Például a nagyvárosok általában nagyobb versenyt gyakorolnak a kulcsszavakra, ami magasabb CPC-t eredményez, mint a kisebb városokban vagy településekben található azonos kulcsszavakkal.

A Google Hirdetési költségét befolyásoló tényezők

A Google AdWords kulcsszavas ajánlatokon alapul. Az ajánlat azonban csak az első oldal keresési eredményeinek legmagasabb szintjén érheti el hirdetését. A költségek több tényezőtől is függenek, de végül a Google meghatározza a piaci verseny költségeit (azaz, hogy hányan versenyeznek az azonos kulcsszóért) és mi az úgynevezett minőségi pontszám.

A Google hirdetéseinek minőségi mutatóját befolyásoló tényezők a következők:

Kulcsszó relevancia - A kulcsszó és a nyitóoldal szorosan illeszkedő mutatója a felhasználó keresési szándékával

Átkattintási arány - a hirdetésre kattintások száma, összehasonlítva a ténylegesen megjelenített idők számával

A céloldal tapasztalata - Mennyire biztosít a céloldal relatív tartalmat a felhasználó keresési lekérdezéséhez

A korábbi fiókteljesítmény - A kampányok és a jól teljesített előadások jó keresési eredménynek minősülnek



Minőségi mutató az Adwordsben

Minőségi mutató az Adwordsben

A minőségi mutató az Adword hirdetések, kulcsszavak és céloldalak minőségére vonatkozó becslés. A jobb minőségű hirdetésekkel alacsonyabb árak és jobb hirdetéspozíciók érhetők el.

Elolvasom


Az adaptív keresési hirdetések (béta)

Az adaptív keresési hirdetések (béta)

Az adaptív keresési hirdetésekkel egy jó adwords ügynökség olyan online reklámot hozhat létre, amelyek az ügyfelekhez igazodva több és relevánsabb szöveget jelenít meg.

Elolvasom


Hogyan készítünk weboldalt?

Hogyan készítünk weboldalt?

Segítünk, elmondjuk, megmagyarázzuk. Összeállítjuk a honlap struktúráját, felépítjük a menürendszert, megtervezzük a navigációt. Ez nem annyira egyszerű feladat, mint elsőre tűnik.

Elolvasom




Iratkozzon fel a hírlevelünkre!




© Copyright 2018 Topseller - Minden jog fenntartva

További hasznos weboldalak:

Topseller.hu

Adwords Kampány Ügynökség

Lélekmátrix.hu

Trendkatalógus.hu