facebook_noscript

Témáink


FeltöltötteAdmin/Feltöltés ideje: 2019-05-20
Hatékony Facebook kommunikáció

Hatékony Facebook kommunikáció

Közösségi oldalának illeszkednie kell cége marketing-terveihez! Fontos, hogy legyen egy határozott, előre definiált elképzelése, hogy pontosan mit szeretne elérni Facebook-oldalával, milyen célra használná azt. Új terméket vagy szolgáltatást kíván bevezetni a piacra, a márkaismertséget növelné? Cége arculatát erősítené a közösségi oldalon? Amennyiben ezekre a kérdésekre tudja a választ, jó úton jár, és máris többet tett oldala sikerességéért, mint a Facebookon jelen lévő vállalkozások zöme!

Tudnia kell, kikhez szeretne szólni! A pontosan meghatározott célcsoport fél siker. A Facebook nyüzsgésében rosszul pozicionált poszt és hirdetés csupán pusztába kiáltott szó. Az igazán jól működő oldalak elképesztően mély ismeretekkel rendelkeznek meglévő és potenciális ügyfeleiket illetően, így kizárólag olyan tartalmakat kínálnak, melyekre követőik garantáltan reflektálnak. Tévedés, hogy a közösségi oldalon tömegekhez kell szólni. Azokat kell elérnie, akiknél biztosan nem talál süket fülekre!

A minőségi tartalom kulcsfontosságú! Ön rákattint egy olyan bejegyzésre, ami hemzseg a helyesírási hibáktól, témája érdektelen, a kép pixeles, és tucatszor látta már? Valószínűleg nem, és ezt követőitől sem várhatja el. Kizárólag egyedi, a célcsoport számára releváns, jól megírt és igényesen megszerkesztett tartalommal van esélye a poszt-dömpingben. Egy átlagos felhasználó pár másodpercet tölt el egy-egy bejegyzésnél. Ennyi ideje van meggyőzni!

A valódi kommunikáció kétoldalú! A közösségi térben az emberek azokat a céges oldalakat részesítik előnyben, ahol lehetőségük van kérdezni, informálódni az adott termékekről, szolgáltatásokról. A párbeszéd növeli a bizalmat, emellett közvetlen kapcsolatot teremt ügyfelei és Ön között. Látogatói szívesebben térnek vissza oldalára, és nagyobb arányban kattintanak hirdetéseire, ha azt tapasztalják, hogy teljes jogú partnerként kezeli őket. A jó céges oldal nemcsak reklámfelület, hanem igazi közösségi tér is!



Minőségi mutató az Adwordsben

Minőségi mutató az Adwordsben

A minőségi mutató az Adword hirdetések, kulcsszavak és céloldalak minőségére vonatkozó becslés. A jobb minőségű hirdetésekkel alacsonyabb árak és jobb hirdetéspozíciók érhetők el.

Elolvasom


Az adaptív keresési hirdetések (béta)

Az adaptív keresési hirdetések (béta)

Az adaptív keresési hirdetésekkel egy jó adwords ügynökség olyan online reklámot hozhat létre, amelyek az ügyfelekhez igazodva több és relevánsabb szöveget jelenít meg.

Elolvasom


Hogyan készítünk weboldalt?

Hogyan készítünk weboldalt?

Segítünk, elmondjuk, megmagyarázzuk. Összeállítjuk a honlap struktúráját, felépítjük a menürendszert, megtervezzük a navigációt. Ez nem annyira egyszerű feladat, mint elsőre tűnik.

Elolvasom




Iratkozzon fel a hírlevelünkre!




© Copyright 2018 Topseller - Minden jog fenntartva

További hasznos weboldalak:

Topseller.hu

Adwords Kampány Ügynökség

Lélekmátrix.hu

Trendkatalógus.hu