facebook_noscript

Témáink


FeltöltötteAdmin/Feltöltés ideje: 2019-05-20
Hogyan mérjük az Adwords hirdetéseket?

Hogyan mérjük az Adwords hirdetéseket?

Kattintások

Minden szám közül a kattintásokat a legkönnyebb mérni. Azt mutatja meg, hogy egy-egy kulcsszavad mekkora forgalmat generál. Megállapíthatod, hogy melyik a legnépszerűbb kulcsszavad, és hány ember kattint rá.

Átkattintási arány (CTR)

 Minél jobb az átkattintási arányod, annál relevánsabb a kulcsszavad a keresők számára. A CTR ugyanakkor meghatározza, hogy milyen lesz a minőségi mutatód, így pedig azt, hogy mennyit fizetsz a hirdetéseid megjelenítéséért.

Minőségi mutató

A minőségi mutató jelzi, hogy mennyire releváns egy-egy kulcsszavad, a hirdetésed és az érkezőoldalad a felhasználók keresőkifejezéseire. Minél relevánsabb és minél jobb az élmény, annál magasabb a minőségi mutató. Ami meghatározza: a kulcsszavak és a hirdetések átkattintási aránya a hirdetéscsoportok kulcsszó relevanciája a landing oldal minősége Minél magasabb a CTR-ed és a minőségi mutatód, annál alacsonyabb lesz a kattintásonkénti költséged.

Konverziós számok

Az előbbi számok ugyan hasznosak, azonban a teljesítményedről nem mondtak el mindent. Nem tudod ugyanis, hogy a weboldaladra terelt forgalom mennyi értékesítést jelent. Ehhez mérni kell a konverziót. Az Adwords beépített konverziómérő eszközét viszonylag könnyű használatba venni, mindössze a rendszer által generált kódot kell beillesztened a weboldalad megfelelő részére. Mit mérhetsz a konverzióval kapcsolatban?

Konverziós arány

Ha sikerült elhelyeznie a weboldalában a kódot, akkor a korábban felsorolt adatok mellett már látni fogja azt is, hogy hány ember rendel, vagy hány konverzió keletkezik a hirdetései hatására, és mekkora a konverziós arány. Minden egyes kulcsszónál láthatja ezt a számot, így kiderül, hogy melyek a leghatékonyabb kulcsszavai, és hogy a forgalom, amelyért fizet eladásokkal is párosul-e.

Konverziónkénti költség

Azt mutatja meg, hogy egy-egy megrendelés mennyibe kerül számára.



Minőségi mutató az Adwordsben

Minőségi mutató az Adwordsben

A minőségi mutató az Adword hirdetések, kulcsszavak és céloldalak minőségére vonatkozó becslés. A jobb minőségű hirdetésekkel alacsonyabb árak és jobb hirdetéspozíciók érhetők el.

Elolvasom


Az adaptív keresési hirdetések (béta)

Az adaptív keresési hirdetések (béta)

Az adaptív keresési hirdetésekkel egy jó adwords ügynökség olyan online reklámot hozhat létre, amelyek az ügyfelekhez igazodva több és relevánsabb szöveget jelenít meg.

Elolvasom


Hogyan készítünk weboldalt?

Hogyan készítünk weboldalt?

Segítünk, elmondjuk, megmagyarázzuk. Összeállítjuk a honlap struktúráját, felépítjük a menürendszert, megtervezzük a navigációt. Ez nem annyira egyszerű feladat, mint elsőre tűnik.

Elolvasom




Iratkozzon fel a hírlevelünkre!




© Copyright 2018 Topseller - Minden jog fenntartva

További hasznos weboldalak:

Topseller.hu

Adwords Kampány Ügynökség

Lélekmátrix.hu

Trendkatalógus.hu