facebook_noscript

Témáink


Feltöltötte/Feltöltés ideje: 2019-07-16
Linképítés

Linképítés

Hatékony linképítés nélkül nincs siker a keresőoptimalizálásban. Ebben segít a Trendkatalógus! Helyezzen el oldalunkon cikkeket, linkeket!

Hogy miért fontos a linképítés?

Kezdjük azzal, hogy mi is a linképítés. Ez egy olyan tevékenység, mely célja, hogy más weboldalakról, az Ön oldalára mutató hiperlinkeket, webes hivatkozásokat szerezzen. A link összeköti a weboldalakat az interneten. A keresőmotorok úgy jutnak el új weboldalakra, hogy ezeket a linkeket térképezik fel. Webes jelenléthez alapvető szükség a minőségi linképítés, mely a keresőoptimalizálás egyik legnehezebb feladata.

A linképítés alapvető szerepet játszik az oldalának a keresőkben elfoglalt helyezéseiben. De a linképítésnek vannak hosszú távon jelentkező hasznai is:

1) Látogatókat hoz a weboldalra A linkek valós látogatókat is hoznak weboldalára. Egy releváns cikkben lévő link jó minőségű látogatókat hozhat. Olyanokat, akiket valóban érdekli a szolgáltatása, terméke, hírei. Az így szerzett látogatók később rendszeres látogatókká válhatnak.

2) Kapcsolatépítés Linkek szerzéséhez kapcsolatokra van szüksége. Később ezekből a linképítési célú megkeresésekből aztán hasznos kapcsolatok születhetnek. Így Önnek ez a kapcsolat nem csak linkeket fog hozni, hanem egész vállalkozását is biztosabb lábakra állíthatja.

3) Márkaépítés Egy jó link javítja a helyezést. Sokszor azonban márkaépítési célokat is szolgálhat. Ha nagy forgalmú weboldalon jelenik meg a cikkje, akkor azt érdemes a saját weboldalán is kiemelni. Ez mind erősíti a bizalmat, és elindítja a weboldalát vagy cégnevét a márkává válás hosszú útján. Ha minőségi tartalmat nyújt, és azt terjeszti is, akkor az nem csak linket hozhat, de erősítheti elismertségét és ismertségét.

Milyen a jó link?

A jó link releváns és természetes, a jó backlink hasznos. A jó hivatkozás releváns témájú, és a felhasználó az adott oldalon hasznos információkat talál.

Mennyi linket kell szerezni ahhoz, hogy előrébb jusson a rangsorban?

Ezt a kérdést nehéz megválaszolni az adott piac és kifejezés ismerete nélkül. A top 10-be akkor lehet bekerülni, hogyha technikai, tartalmi oldalon és a linkek mennyiségében és minőségében hasonló nagyságrenddel rendelkezik, mint a versenytársak a top 10-ben. Ha sokkal több minőségi és releváns linkkel rendelkezik, akkor szinte biztos, hogy bekerül a Google találati lista első 3 találatába.

Hogyan zajlik a Seo linképítés?

Jó módszer, ha személyesen, telefonon, emailben megkeresi a weboldalakat, linkkatalógusokat, és arra kéri őket, hogy írjanak Önről, a webáruházáról, szolgáltatásáról stb., esetleg helyezzenek el cikket oldalukon, melyben a saját oldalára való linkek mutatnak vissza. Így oda lyukadunk ki, hogy ha a terméke, weboldala és tartalma is jó, akkor a fogadó oldal is szívesebben tesz ki róla anyagot, illetve linket. Ez főleg jó, mivel a tartalomgyártás fontos minden blognak és weboldalnak. Folyamatosan újabb és újabb tartalmakra van szükségük, ami Önnek lehet kapóra jön. A lényeg, hogy minél értékesebb oldalakon jelenjenek meg cikkjei és linkjei.

Milyen tartalmakkal tud linkeket szerezni?

A weboldalak akkor linkelnek kifelé, ha szükségét látják ennek, vagy előnyöket remélnek tőle. Például mikor azt gondolják, hogy a linktől a tartalmuk megbízhatóbbnak néz ki, vagy fokozni akarják a felhasználó aktivitást, esetleg javítani a relevanciájukon. Lássuk ezeket a tartalmakat!

1) Használjon képeket, videókat a több backlink szerzéséhez. Fontos a saját készítésű, értékes fotók, képernyőképek és grafikonok használata, melyek releváns információkat tartalmaznak. Ezekre ugyanis szívesen utalnak vissza más weboldalak, míg az értéktelen stockfotókra nem.

2) Használjon eredeti adatokat, kutatásokat! Sokan azért szeretik az adatokat, mert meggyőzőek. A leggyakrabban hivatkozott tartalmak az adatok és kutatások. Ha tartalmat készítesz, figyelj arra, hogy kerüljenek bele adatok, statisztikák. Ez jöhet akár külső forrásból is, de akár saját felméréskből is.

3) Használjon szakértői interjúkat Ha szakértőkkel készített interjúkat, szövegeket akkor azok hiteles források, melyeket más weboldalak is szívesen felhasználnak.

4) Tanulmányok, sikertörténetek A következő hatékony megoldás linképítés céljából, ha saját kutatásokat és esettanulmányokat teszel közzé. Ha például egy ügyfele sikeresen használta termékét, vagy szolgáltatását, akkor abból lehet egy esettanulmányt készíteni.

5) Részletes tartalmak készítése A weboldalak olyan tartalmakat linkelnek, melyeknek értékük van. Ilyen tartalmak pl. a minden részletre kiterjedő, átfogó, alapos szövegek, melyek mélysége a hosszúságukban is tükröződik. A Google is a hosszú tartalmakat kedveli. Egy vizsgálat szerint a 2500 szónál hosszabb cikkek szerzik a legtöbb linket.



Minőségi mutató az Adwordsben

Minőségi mutató az Adwordsben

A minőségi mutató az Adword hirdetések, kulcsszavak és céloldalak minőségére vonatkozó becslés. A jobb minőségű hirdetésekkel alacsonyabb árak és jobb hirdetéspozíciók érhetők el.

Elolvasom


Az adaptív keresési hirdetések (béta)

Az adaptív keresési hirdetések (béta)

Az adaptív keresési hirdetésekkel egy jó adwords ügynökség olyan online reklámot hozhat létre, amelyek az ügyfelekhez igazodva több és relevánsabb szöveget jelenít meg.

Elolvasom


Hogyan készítünk weboldalt?

Hogyan készítünk weboldalt?

Segítünk, elmondjuk, megmagyarázzuk. Összeállítjuk a honlap struktúráját, felépítjük a menürendszert, megtervezzük a navigációt. Ez nem annyira egyszerű feladat, mint elsőre tűnik.

Elolvasom




Iratkozzon fel a hírlevelünkre!




© Copyright 2018 Topseller - Minden jog fenntartva

További hasznos weboldalak:

Topseller.hu

Adwords Kampány Ügynökség

Lélekmátrix.hu

Trendkatalógus.hu