facebook_noscript

Témáink


FeltöltötteAdmin/Feltöltés ideje: 2019-06-04
Miért van szükséged már ma, a Facebook hirdetéskezelőre

Miért van szükséged már ma, a Facebook hirdetéskezelőre

Facebook hirdetéskezelő – Miért van rá szükséged már ma?

Ha valaha is azon tűnődtél, hogy miért kellene befektetned a Facebook hirdetéskezelő platform kezelésébe, gondolj erre: 2019-től több mint 2,32 milliárd havi aktív felhasználó van a Facebookon a Zephoria szerint.

Ami a vállalkozást illeti, nem kell személyesen aktívnak lenni a Facebookon. De szükséged lesz a Facebookon való jelenlétre, kezdve egy Facebook üzleti oldallal és egy Instagram üzleti fiókkal. A további kapcsolattartás érdekében ez segít abban is, hogy bizonyos tartalmakat megoszthass a Facebook-oldaladon és az Instagram oldaladon.

A Facebook hirdetéskezelő használatával aktív hirdetéseket hozhatsz létre, hogy minden egyes befektetett forint megtérüljön.

Amiért a Facebook hirdetéskezelő cégek szükségesek: A Facebook hirdetéskezelő teljes munkaidőd igényel!

Vállalkozásként:

-Növeld az elérhetőségedet, hogy minél többen látogassák az oldaladat,

-Teremts nagy forgalmat az oldaladra különböző tartalmak megosztásával

-Növeld az email listádat

-Indíts kampányokat az eladások megszerzéséhez.

Ezek a pontok mind Facebook hirdetési célok lehetnek. Ha ezek közül csak egyet is választasz kampányodnak, az már teljes munkaidős elfoglaltságot jelent. Amíg a kampányoddal foglalkozol, nem szabad megfeledkezned a Facebook hirdetéskezelő további használatáról.

- Tervezz és stratégizálj, hogy milyen ajánlatokat tehetsz (és hogy az ajánlataid eléggé megnyerőek legyenek)

-Építs közönséget a Facebookon

-Készíts hirdetéseket párban, így futtathatsz különálló teszteket, hogy rájöjj, melyik sikeresebb

-Készíts automata email válaszokat, hogy ügyfeleid tudják, üzenetük megérkezett hozzád.

-Kövesd nyomon az összes kampányodat.

Ha egész nap ezt csinálod akkor, hogy jut időd a vállalkozásodra?

Magad csinálod a Facebook hirdetéskezelő felületed? Könnyen lehet, hogy a legfontosabb lépéseket hagyod ki!

A Facebook hirdetéskezelő egy olyan platform, ahol különböző célközönségeket és hirdetés formátumokat lehet beállítani. Aztán ott vannak még a képi hirdetések, videó hirdetések, Facebook vezető hirdetések és a Facebook kollekciók.

Ha Te magad futtatod a Facebook kampányaidat, valószínű, hogy kihagyod a megfelelő hirdetési típusok létrehozását, de az is lehet, hogy csak nem gondolnád, hogy fontos. Hasonlóképpen kihagyhatod a megfelelő közönség létrehozását, elfelejtheted az ajánlatok kezelését, kampányaid elindítását, vagy kampányaid optimalizálását.

Rossz esetekben megtörténhet, hogy egyre növekvő CPC-d (kattintásonkénti költség) lesz, alacsony konverzióid és óriási banki számláid.

Hagyj fel a kísérletezéssel! A Facebook hirdetéskezelő felületét bízd profikra! Ha a Facebook hirdetéskezelő platform profikra van bízva, biztos, hogy mindent megtesznek, hogy Facebook kampányaid a lehető legjobban működjenek.



Minőségi mutató az Adwordsben

Minőségi mutató az Adwordsben

A minőségi mutató az Adword hirdetések, kulcsszavak és céloldalak minőségére vonatkozó becslés. A jobb minőségű hirdetésekkel alacsonyabb árak és jobb hirdetéspozíciók érhetők el.

Elolvasom


Az adaptív keresési hirdetések (béta)

Az adaptív keresési hirdetések (béta)

Az adaptív keresési hirdetésekkel egy jó adwords ügynökség olyan online reklámot hozhat létre, amelyek az ügyfelekhez igazodva több és relevánsabb szöveget jelenít meg.

Elolvasom


Hogyan készítünk weboldalt?

Hogyan készítünk weboldalt?

Segítünk, elmondjuk, megmagyarázzuk. Összeállítjuk a honlap struktúráját, felépítjük a menürendszert, megtervezzük a navigációt. Ez nem annyira egyszerű feladat, mint elsőre tűnik.

Elolvasom




Iratkozzon fel a hírlevelünkre!




© Copyright 2018 Topseller - Minden jog fenntartva

További hasznos weboldalak:

Topseller.hu

Adwords Kampány Ügynökség

Lélekmátrix.hu

Trendkatalógus.hu