facebook_noscript

Témáink


FeltöltötteAdmin/Feltöltés ideje: 2019-06-05
Online hirdetés típusai

Online hirdetés típusai

Online hirdetés típusai

Az internet fejlődése lehetővé tette, hogy egyre több online hirdetés típust kínáljon. Tény, hogy mára sokféle online hirdetés létezik, amelyeket nyugodtan alkalmazhat. Igen fontos, hogy ismerjük az összes hirdetési utat, de mindenekelőtt fontos, hogy az üzleti célokhoz egy folyamatábrát hozzunk létre, hogy megtaláljuk a legjobb kombinációt az említett célok eléréséhez. Tehát, ha azt szeretné, hogy mind a különböző online hirdetés típusok, mind a különböző hirdetési kampányformátumok az Ön oldalán legyenek, javasoljuk, hogy olyan stratégiát tervezzünk, ahol az alábbi lehetőségek közül egy vagy több illeszkedik:

Online hirdetés típusai:

Natív reklám: Ez a kifejezés inkább nem szokványos online hirdetési körhöz kapcsolódik. Más szavakkal, olyan stratégiát használ, amely elkerüli a banner formátumokat vagy a szponzorált tartalmat, hogy megpróbálja megnyerni a felhasználó bizalmát a problémáik megoldása révén. Számos eszköz áll rendelkezésre, de a legegyszerűbb a blog létrehozása. A blogjában beszéljen az ágazattal kapcsolatos témákról, de ne kizárólag a reklámról; tartalmaznia kell valamit, ami hasznos és érdekes a felhasználók számára. Innen, a SEO, az e-mail marketing segítségével sikeresen felkínálhatja a megfelelő tartalmat az értékesítési csatorna potenciális ügyfeleinek bármelyik szakaszában. Ezekben a formátumokban a legjobb dolog az, hogy semmiképpen sem tolakodóak, és ezért mind a nagyközönség, mind azok, akik a hirdetésblokkolókat használják, jobban értékelik őket.

SEM (Search Engine Marketing): Ilyen típusú kampány esetén a cél a márka rövid időn belüli fokozott ismertségének elérése. Mindössze egy cím és egy cselekvési felhívás; de mindenképp, győződjön meg róla, hogy erősen támaszkodik a kulcsszavak használatára. A webhely minőségétől és a létrehozott CPC-től függően az online hirdetés akkor jelenik meg, ha a felhasználók az előre kijelölt kulcsszavakat egy keresőmotorba beírják. Ebben az esetben a CPC-n alapuló ajánlat (általában) létrejön.

Display: A „vizuális” online hirdetés formák közül a megjelenítő hirdetések a display. Ezt azért hívják így, mert általában képeket vagy videókat tartalmaznak, és az adott webhelyen megjelölt helyen jelennek meg. Ez lehet egy blog, folyóirat vagy egy adott csoporthoz tartozó oldal. A vásárlás közvetlenül vagy olyan platformokon keresztül történhet, mint a Google Adwords. A költségeket CPC vagy CPM segítségével becsüljük meg.

Mobil reklám: Bár számos mobilhirdetési formátum létezik, ajánlott, hogy minden online hirdetés kampányt a mobil platformokhoz is igazítsanak, vagy legalább olyan érzékeny tipológiát kell követniük, amely lehetővé teszi az oldalak formázását az adott képernyő méretéhez. Napjainkban mindenkinek van egy telefonja és /vagy egy tabletje, amelyet folyamatosan használ. Ezenkívül ezeket az eszközöket az internet eléréséhez használják. 2016-tól a Google szerint a mobilforgalom már meghaladta az asztali számítógépek forgalmát. Ezért, ha még nem fektetett be a mobil platformokba, itt az ideje, hogy megtegye. Nemcsak jobb hozzáférést és jobb felhasználói interakciót fog kapni, hanem egy újabb módon javítja a SEO-t a Google Mobil első algoritmusának segítségével a saját webhelyén megjelenő hirdetésekben.

Közösségi hirdetések: A közösségi média hihetetlenül fontos része mindennapi életünknek; több platformból áll, ahol az emberek naponta többször kapcsolódnak egymáshoz, és ahol gyakran kommunikálnak, megosztanak és véleményt adnak. Ezért ezeken a platformokon az online hirdetés kampányok létrehozásához szükséges a márkaismertség és a potenciális új ügyfelek megszerzése. Továbbá, a széles körű szegmentálási lehetőségeknek köszönhetően a szociális hálózatok is tökéletes helyek lehetnek ahhoz, hogy új termékeket / szolgáltatásokat indítsanak a közönség felé. Sőt, függetlenül attól, hogy a cél az, hogy konverziókat készítsen, vagy hogy egy márkaépítési stratégiát hajtson végre, a közösségi hirdetések nagyszerű választás!

Retargeting és remarketing: A cége iránti érdeklődésre utaló ismétlődő vásárlók / felhasználók emlékeztetése szilárd stratégia a konverziók készítéséhez. A remarketing úgy működik, hogy bannerek megjelenítését teszi lehetővé webhelyeken, de csak azoknál, akik az oldalát előzőleg meglátogatták. Az ilyen típusú hirdetések értékesítésre alkalmasak, de segítenek a márka ismertségének megszerzésében is, ami javítja a vállalat jelenlétét a fogyasztói vásárlási folyamaton belül. A keresőmotor hirdetési menedzsment eszközökön keresztül vásárolható meg, mint például a Google Adwords. Ebben az esetben az árat általában CPC-mutatók határozzák meg.

E-mail marketing: A marketing ezen formája nem újdonság, de rengeteg lehetőség rejlik benne. Ez a fajta kampány Spanyolországban a leggyakoribb konverziók száma Európában. A sok automatizálási eszköznek köszönhetően rendkívül nyereséges konverziós célokat érhet el. Végül, ha úgy véli, hogy egy új ügyfél megszerzése több mint 7-szer drágább, mint a jelenlegi megtartása, biztos lehet benne, hogy az e-mail marketing nagyszerű ötlet.

Digital signage: Noha a név eddig még nem olyan ismert, de egyre többen alkalmazzák. Jelen esetben a hagyományos kültéri reklám technológiai fejlődéséről beszélünk. A hirdetőtáblák, az MUPI-k, az ablakkijelzők, a telefonfülkék vagy a képernyőn megjelenő egyéb állványok használhatók. Az ilyen típusú hirdetések hatékonysága abban rejlik, hogy a potenciális ügyfelek figyelmét ragadja meg.

Videók: A videó tartalma hihetetlenül szórakoztató erőforrás a felhasználók számára. Ez azt jelenti, hogy a videók reklámstratégiaként való használata fantasztikus ötlet. Egy másik ötlet az, hogy használja ki a Youtube adta lehetőségeket, hogy a termékeit / szolgáltatásait bemutassa (hasonlóan a natív reklámhoz). Ön is készíthet eredeti videotartalmat, hogy jobb és szervesebb pozíciót kapjon a SEO-n. Továbbá, ha megosztja ezeket a videókat, akkor közvetlenebb webes forgalmat szerezhet, és növelheti ügyfelei körét. Videókkal számtalan lehetőség van. Illetve jó ha szem előtt tartjuk, hogy hamarosan, internetes becslések szerint, a hirdetések 80% -a videó alapú tartalom lesz.

Ezek az online hirdetés típusok léteznek most. Az elkövetkező években azonban könnyedén szaporodhatnak. A technológia és az internet együttes előrehaladásával a jövőbeli üzleti hirdetési lehetőségek növekedése várható. Ez azt jelenti, hogy mind az internet, mind az új technológiák esetében tájékozottnak kell lennünk. Így új potenciális ügyfélkörre tehetünk szert és új kereskedelmi kommunikációs vonalak nyílhatnak meg.



Minőségi mutató az Adwordsben

Minőségi mutató az Adwordsben

A minőségi mutató az Adword hirdetések, kulcsszavak és céloldalak minőségére vonatkozó becslés. A jobb minőségű hirdetésekkel alacsonyabb árak és jobb hirdetéspozíciók érhetők el.

Elolvasom


Az adaptív keresési hirdetések (béta)

Az adaptív keresési hirdetések (béta)

Az adaptív keresési hirdetésekkel egy jó adwords ügynökség olyan online reklámot hozhat létre, amelyek az ügyfelekhez igazodva több és relevánsabb szöveget jelenít meg.

Elolvasom


Hogyan készítünk weboldalt?

Hogyan készítünk weboldalt?

Segítünk, elmondjuk, megmagyarázzuk. Összeállítjuk a honlap struktúráját, felépítjük a menürendszert, megtervezzük a navigációt. Ez nem annyira egyszerű feladat, mint elsőre tűnik.

Elolvasom




Iratkozzon fel a hírlevelünkre!




© Copyright 2018 Topseller - Minden jog fenntartva

További hasznos weboldalak:

Topseller.hu

Adwords Kampány Ügynökség

Lélekmátrix.hu

Trendkatalógus.hu